28/05/2008

Απο κεινα τα ξεχασμενα σε φακελο χωρις γραμματοσημο

«Εγραψα κατι, και θελω να το μοιραστω μαζι σου ψυχη μου… Μην εισαι σκληρη στην κριτικη, ακομα μαθαινω… Η ποιηση κανει τις λεξεις πιο τρομαχτικες απο οτι ειναι, αν και μαλλον σε αυτη την περιπτωση το τρομαχτικο ειναι η δικη μου ποιηση αυτη καθ’εαυτη… Καπως ετσι παει:

«Εικονες και λογια κι ας μην ειναι δικες μου οι λεξεις,
καμια δεν ειναι εξ’αλλου
και δεν το καταλαβαινω
«Πες το με δικες σου λεξεις, δικα σου λογια»?
λες του αλλου.

-Σα δυο ρολογια.-

Τα ιδια υλικα γεννουν παντα κατι αλλο.
«Ειμαστε φτιαγμενοι απο το υλικο που γινονται τ’αστερια»
Ουτε αυτο ειναι δικο μου
και
αλλο πραγμα εννοω.
Μπορουν τ’αστερια μια κολαση να φτιαξουν?
να ναι φτιαγμενη απ’το ιδιο υλικο?

Μπορει, σαν στα παραμυθια με τους δωδεκα θεους
που ητανε τα συμπαντα collage απο ονοματα
ιστοριες
και θανατους καμωμενα,
Ετσι.
Απο κολαση φτιαγμενα να ‘ναι τ’αστρα.
Απ’το ιδιο υλικο.

Μπορει? Πες μου.
Με δικα σου λογια.»


Καληνυχτα…»

0 σχόλια: