01/06/2008

Γκελ

"....Το ονειρικο που τοσο φοβασαι..", "Οχι, προτιμω μαγικο"
Μια αγκαλια, κ αλλη αγκαλια, και το τοτε το φοβομασταν και τοτε φοβομασταν. Ωριμαζει κανεις, ερχεται σε ειρηνη με το μεσα του. Και τοτε ειναι που δυναμωνει.
Κ εγω αναγνωριζω, και βγαζω την αγαπη απο τους αλλους. Κ ας ειμαι μακρινη παρουσια, που ερχεται, και φευγει και ερχεται και φευγει. Να σου το πω το μυστικο της? Κρατω το λογο μου, κ ας τον εδωσα αλλου. Πονεμενο πνευμα, σπασμοι σαν το ψαρι εξω απο το νερο, και την αφηνω να πνιγει.
Δεν μπορω να σωσω ολο τον κοσμο.
Θα σε παρω σε λιγο, δεν προκειται να παρεις, θα σε δω αυριο? Μαλλον οχι, ουρανος σκοτεινος και γω θα μαι εκει πανω. Σηκωσε τα ματια σου, ταξιδευω παλι, ναι, συγνωμη που δεν καθομαι να με φτασεις, σκεψη μεσα σε κεφαλι με σκεψεις που παιζουν πινγκ πονγκ και εγω παιζω πινγκ πονγκ με το συμπαν, αστερια που ρεουν παντου, γιατι δεν τα βλεπεις κ εσυ κ αυτοι οπως τα βλεπω εγω...? Δεν με ποναει, απλα ειναι τοσο ομορφα, να το μοιραστουμε θελω... Αλλο παλι, ο καφες ο ελληνικος παγωσε, κ νεα φαντασματακια μας βαλαν στο ματι, ο μαγικος γατος στεκεται στην πορτα και νιαουριζει, αραγε να μπορει να τα διωξει...?
"Νιωθω οτι σε ξερω απο πιο παλια" Πραγματι, την ψυχη που εχεις στο λαιμο σου την εχω δει ξανα, και στο κουτι σου ξερω τι εχει, ο ιδιος παλμος χτυπαει και σε σενα... Θελω να μπω στη ρωγμη του μυαλου σου, να το ξερεις αυτο...Μη φοβηθεις
"Συνεχως οργισμενος", στα πολλα που ακουσα απο χτες, μια αληθεια δυνατη. Σε ελεγχω δρακε, αλλα σε θρεφω, κ εχεις παρει τα πανω σου, μιλα μου οπως στα παραμυθια, μιλα μου...
Καπου το χανω το σκηνικο, θελει 15 cuba libre για να βγουν ολα τα συναισθηματα στη φορα. Δεν σε χανω ακομα κ αν σε χασω.
"Σ οποια αγκαλια κ αν κοιμασαι εγω μαζι σου θα ξυπναω" Σ αγαπαω γι αυτο, και σε βασανιζω για τον ιδιο λογο.
"Ειμαι εδω γιατι μου εφθειρες την ψυχη" Ενας χρονος παρα 19 μερες και 2 εικονες σου εχω δει...φθαρμενες βουρκωμενες... Κανω τοσο κακο τελικα? Και γιατι σε θυμηθηκα σημερα??
Αντηχουν τα παντα στο κεφαλι μου, και το χαμογελο το αιωνιο, και το βλεμμα και η ανασα σου στο λαιμο μου καθως με εχεις αγκαλια. Δεν χωραει αλλος εκει.
Εγωιστης ειμαι. Ναι.
Αλλα αγαπαω, με το δικο μου τροπο.
Και φθειρω, κ αγαπαω πιο πολυ.

1 σχόλια:

Anonymous said...

se osous polemous k an me pas
8a se nikhsw,
agaphse me
an toso 8es na xepsyxhsw...